2017. december 28., csütörtök

A 9. és 12. hónap időszaka

Nagyon hamar eltelt az idő a 9. hónapig, amikor a következő képek készültek frizurámról:
 
 


 
Aztán lassan már meg is feledkeztem a beavatkozásról, és megszoktam az új frizurám, amikor a naptáram jelezte hogy ismét kontroll lesz, vagyis már az utolsó.
 
Ismét Balázzsal találkoztam, és kíváncsi voltam mit mond, mert bár már nagyon megkedveltem, hogy több hajam van, néha úgy láttam, mintha az egyik részen ismét kikopott volna a frizurám.
 
Szinte nem is kellett mondanom semmit, mert Balázs is észlelte a kis elváltozást, és bár visszanéztük a fotókat, ahol szintén egyértelműen látszik, hogy jól sikerült a beavatkozás, mégis az azóta eltelt időben máshol is kopott a hajam. Így megbeszéltük, hogy dönthetek arról, hogy esetleg elvégzünk egy korrekciós műtétet.
 
Első hajbeültetésem végeredménye


 
Bár az újabb beavatkozáshoz nem sok kedvem volt, Balázs szakértelme és nagyon korrekt ajánlata (mind a beavatkozás rugalmasságáról, mind az árról) meggyőzött, hogy ha tényleg 100%-os eredményt szeretnék, akkor vállaljak el egy újabb beavatkozást.
 
Nem is nagyon gondolkodtam rajta, elfogadtam az ajánlatot, és meg is kezdtük keresni az időpontot ehhez. 
 
De ez már egy másik történet :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése