2017. június 26., hétfő

A következő időszak



Az év végi kontroll után azzal a tudattal kezdtem meg a karácsonyi ünnepeket és az év végi utazásom, hogy minden rendben, már szinte egyáltalán nem kell figyelnem a beültetett területre, hiszen ott a haj növekedésnek indult. Ennek látványos jelei voltak már, de tudtam azt is, hogy a végleges állapot azért még odébb van.

Az utazás jól sikerült, senki észre sem vette továbbra sem, hogy volt egy ilyen beavatkozásom, én pedig kezdhettem már formázni az új hajzatomat. Ez az elején még nem volt annyira egyszerű, hiszen az új hajtövek még nem úgy álltak, ahogy én szerettem volna. Ezért igyekeztem én is rövidebb frizurát hordani, és várni, hogy az új hajszálak mikor veszik fel azt a formát, amit az új frizurámnak találtam ki.

Fél évvel a hajbeültetésem után



Eközben már látszódott, hogy a hajszín teljesen megegyezik a fejtetőn lévő hajammal, még ősz hajszálak is kerültek közé, úgy, mint a hajkoronám többi részén. Így akár azt is hihette volna bárki, hogy nem is történt beavatkozás, csak egyszerűen több hajam nőtt ki!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése